Găsiți soluția de logistică inhouse adecvată pentru dumneavoastră și profitați de experiența noastră îndelungată și serviciile noastre de proiectare. Vă stăm alături ca partener competent de la analiza și optimizarea instalației existente până la un sistem logistic nou.
Doriți să orientați procesele logistice în funcție de noile cerințe ale pieței sau spre noi clienți? Ce reglaje sunt decisive pentru atingerea obiectivelor? Și cât de adaptat pentru viitor este noul dumneavoastră sistem logistic? Porniți la drum pentru noul proiect alături de un partener competent, servicii de primă clasă și concepte sustenabile pentru o soluție ca sistem inteligent. Vă însoțim pe acest drum de la prima consiliere referitoare la fluxul de mărfuri până la planificarea logistică și proiectare și mai departe până la realizarea noii instalații logistice. În calitate de antreprenor general vă acompaniem aici prin intermediul unui consilier personal, care coordonează toate entitățile implicate și menține în permanență o imagine de ansamblu. Iar după încheierea cu succes a proiectului vă rămânem alături cu programul nostru cuprinzător after-sales, cu o rețea concentrată de tehnicieni din serviciul de asistență clienți la nivel mondial, pentru ca instalația să rămână mereu pe calea succesului.
Pentru fiecare provocare logistică există o soluție adecvată. Prin service de proiect se înțelege că dezvoltăm alături de dumneavoastră un sistem logistic croit special și îl implementăm exact în cadrul evaluărilor dumneavoastră strategice. În acest scop, în spatele persoanei centrale de contact se regăsește o echipă de experți în domeniul analizei fluxului de mărfuri, proiectare, simulare, administrare a depozitelor și controlul vehiculelor, al punerii în funcțiune și mentenanței. Echipa de management al proiectului vă asistă pe întreaga durată de desfășurare a proiectului. Avantajul Dvs.: Pe parcursul proiectului aveți alături în permanență o persoană de contact care coordonează toate entitățile implicate și menține în permanență o imagine de ansamblu.
Depozitul perfect de la A la Z este rezultatul unui proces de management al procesului testat în diverse circumstanțe. Acesta începe cu dorința de schimbare și prima noastră discuție comună. Pentru analiza situației actuale, analiza fluxului de mărfuri prezintă detaliat toate cifrele, datele și faptele relevante. Acestea furnizează baza pentru propuneri de modificare și îmbunătățire a situației din depozit și proiectarea brută a noului sistem de depozitare. Decizia pentru soluția de logistică inhouse adecvată ideal pentru dumneavoastră este determinată în proporție de 80 % de factorii economici. Abia apoi vine rândul planificării în detaliu. Aici se reia verificarea critică a tuturor ipotezelor și așteptărilor. Abia în momentul în care totul se potrivește implementăm noul sistem logistic. După încheierea proiectului vă predăm noul depozit și instruim angajații în ceea ce privește noile tehnici și procese. Dacă ulterior apar probleme neașteptate, avem alături echipa de consultanți. Deoarece înțelegem serviciile de proiectare ca un pachet cuprinzător, de la concept până la exploatarea de succes.
Vă rugăm să ne contactați
Telefon