Soluții intralogistice complete în orice domeniu: transport, industria alimentară și a băuturilor, inginerie mecanică, sectorul farmaceutic sau retail.
Încărcarea și descărcarea rapidă, plasarea în depozit, scoaterea sau transbordarea produselor sau selectarea rapidă și precisă a comenzilor -ca sistem integrat.
Soluție de automatizare personalizată, cu care să stăpâniți diversitatea din ce în ce mai mare de articole și să creșteți automat eficiența și rentabilitatea.
Închiriați sau achiziționați? Stivuiți sau remorcați? Utilizați la interior sau exterior? Găsiți echipamentul potrivit cu ajutorul configuratorului nostru.
Datorită expertizei noastre, vă putem satisface cerințele de transport și de producție cu construcții speciale personalizate și procese logistice adaptate.
Închiriați sau achiziționați? Stivuiți sau remorcați? Utilizați la interior sau exterior? Găsiți echipamentul potrivit cu ajutorul configuratorului nostru.
Siguranță și eficiență: Utilasjele automate reprezintă un mijloc ideal de optimizare a proceselor logistice pentru adaptarea la cerințele dvs. specifice.
Eficiența, tehnologia Litiu-Ion, siguranța, digitalizarea și automatizarea animă lumea și domeniul nostru de activitate. Avem o atitudine clară despre acestea.
Jungheinrich a stabilit standardele intralogistice de peste 70 de ani. Spirit de pionierat, tehnologii inovatoare, sustenabilitate-descoperiți ce ne definește.
Jungheinrich reunește competența producătorului cu experiența și expertiza furnizorului de soluții integrate. De la proiectare la realizare până la service și suport oferit de tehnicienii serviciului de asistență clienți: noi facem asta!
Suntem la dispoziția dumneavoastră - la orice oră!
Dacă performanța sistemului dumneavoastră este afectată de o avarie, intervenim imediat la fața locului. Astfel, vă oferim sprijin de încredere și asigurăm disponibilitatea dorită a instalației. Experții noștri de la biroul central de asistență dispun de o experiență îndelungată și vă ajută să rezolvați problema prin intervenții de la distanță. Dacă problema nu se rezolvă, unul dintre tehnicienii calificați ai departamentului de asistență clienți se prezintă cât mai rapid la dumneavoastră în locație. Acest lucru este posibil datorită rețelei noastre globale foarte dense de service. Desigur, standardele noastre înalte de calitate sunt valabile unitar, la nivel mondial. Astfel, puteți fi siguri că timpii de staționare din sistemul dumneavoastră logistic sunt reduși la un minim absolut.
Gama noastră de produse
Pachete personalizate de service și asistență
Colaborarea strânsă între linia de asistență telefonică pentru software și tehnologie de comandă și echipele de service la fața locului vă garantează un grad ridicat de disponibilitate a instalației și funcționarea fără obstacole a sistemului dumneavoastră logistic. Vă puteți concentra pe afaceri - de instalație ne ocupăm noi.
Întotdeauna pe partea sigură – cu programul nostru de service pentru sisteme logistice
La orice oră și în orice locație, ne străduim să vă menținem instalațiile și aparatele în bună stare, pentru funcționarea impecabilă a sistemului dumneavoastră logistic.
Pachetul nostru de service pentru dumneavoastră include următoarele:
Inspecție
Cu ajutorul aparatelor noastre de verificare, tehnicienii noștri testează funcționarea instalațiilor și a componentelor - în special a celor esențiale pentru siguranță. În cadrul inspecției, angajații noștri efectuează imediat lucrări simple, cum ar fi lubrifierea sau strângerea șuruburilor. La nevoie vă întocmesc și o listă de reparații preventive.
Întreținere
Prin întreținerea periodică sporim durata de viață, disponibilitatea și siguranța sistemului logistic. Componentele uzate sau defecte sunt identificate din timp și înlocuite. Astfel, evităm timpii de staționare costisitori și menținem performanța sistemului dumneavoastră. Împreună cu dumneavoastră programăm datele de efectuare a reviziilor, pentru a vă influența cât mai puțin programul de funcționare. Prin urmare, întreținerea poate fi efectuată și în afara orelor de program, de exemplu noaptea.
Control de siguranță
Reduceți riscul perioadelor de pană printr-o inspecție periodică a instalațiilor, componentelor și grupurilor funcționale ale sistemului dumneavoastră logistic. Tehnicienii Jungheinrich efectuează periodic controale certificate de siguranță și vă ajută astfel la respectarea tuturor normelor legale. Veți primi rezultatele controlului sub forma unei documentații pe care angajații noștri o va discuta în detaliu cu dumneavoastră.
Reparație
În cadrul lucrărilor de reparații, sunt înlocuite componentele defecte, care limitează capacitatea de funcționare a sistemului dumneavoastră logistic. Utilizarea aparaturii de diagnoză moderne permite localizarea rapidă a defecțiunilor. Toate lucrările de reparații sunt efectuate de către tehnicienii profesioniști instruiți de Jungheinrich, care cunosc în detaliu instalația dumneavoastră și care, la nevoie, pot interveni rapid la fața locului. Astfel, disponibilitatea instalației poate fi restabilită în cel mai scurt timp.
Managementul materialelor
Pentru a evita perioadele de pauză, Jungheinrich se asigură că piesele de schimb corecte sunt păstrate în stoc la fața locului. Prin întreținerea periodică, tehnicienii noștri se asigură că aceste piese sunt perfect funcționale, pentru a putea fi folosite la nevoie. Reparațiile și recondiționarea pieselor de schimb valoroase fac parte, de asemenea, din spectrul nostru de servicii. Piesele identice, care nu sunt disponibile în locație, pot fi livrate din depozitele noastre de piese de schimb în interval de 24 de ore pe întreg teritoriul Europei.
Training
Jungheinrich oferă diverse sisteme de training - de la instruirea angajaților în ceea ce privește operarea corectă a sistemului logistic până la instruiri de întreținere pentru propria dumneavoastră echipă de întreținere. Astfel, se previn reparațiile costisitoare, iar durata de viață a sistemului dumneavoastră logistic este prelungită.
Monitorizarea funcționării
Lăsați în seama noastră întreținerea și reparația sistemului dumneavoastră logistic și a altor instalații! Cu ajutorul unei echipe locale formată din tehnicieni Jungheinrich calificați, clienții noștri sunt întotdeauna în siguranță – non-stop.
Toate serviciile pot fi adaptate individual la nevoile clienților.
Vă consiliem cu plăcere. Programați-vă o întâlnire!
Mereu la dispoziția dumneavoastră - serviciul nostru de asistență non-stop pentru sisteme logistice
Angajații de la serviciul de asistență sunt primele persoane de contact în caz de avarie sau pentru a vă răspunde la întrebări legate de sistemul logistic. Aici lucrează exclusiv angajați cu o experiență îndelungată, care de regulă reușesc să rezolve majoritatea solicitărilor prin intervenții de la distanță. Dacă acest lucru nu este posibil, angajații de la departamentul de asistență contactează imediat un tehnician local, deoarece la noi departamentele de asistență și service lucrează împreună. La întrebările importante de asistență reacționăm în câteva minute, maxim o oră. Astfel, riscul timpilor de staționare este minimizat deoarece suntem preocupați de asigurarea fiabilității sistemului dumneavoastră 365 de zile pe an.
Serviciul nostru de asistență vă susține în următoarele domenii:
Sistem de administrare a depozitului și tehnologie de comandă
La departamentul de asistență vă oferim suport nu doar pentru WMS, ci și pentru tehnologia de comandă pentru depozitul dumneavoastră și utilajele automate de transport în incintă. Astfel, la data programată, la instalația dumneavoastră este prezent un asistent specialist care vă stă la dispoziție cu sfaturi, recomandări, prin e-mail, telefon și diagnoză la distanță (VPN). Pentru ca pachetul software să fie mereu actualizat, primiți periodic Release-Updates pentru WMS.
Sisteme de transport fără operator
Sistemele noastre de transport fără operator FTS se bazează pe utilajele noastre de transport în incintă, cu eficiență demonstrată, pe care le automatizăm modular în funcție de cerințele dumneavoastră. În caz de defecțiune, specialiștii noștri în software se conectează de la distanță la instalația dumneavoastră, pentru a reduce astfel la minim perioadele de pauză în producție.
Comunicare date și articole IT
Prin departamentul nostru de asistență vă asigurați disponibilitatea maximă și performanța optimă a produselor de prelucrare date precum scannere, imprimante sau terminale. Produsele de comunicare date pot fi expediate la noi sau pot fi reparate la fața locului de către tehnicienii noștri.
Rețeaua globală Jungheinrich - oricând și oriunde, aproape de dumneavoastră.
Zi de zi, peste 4.800 de tehnicieni experimentați de la Jungheinrich și în total peste 6.300 de angajați din domeniul servicii post-vânzare din întreaga lume se asigură că activitatea dumneavoastră logistică se desfășoară în siguranță și fără obstacole. Astfel, ne bazăm pe competența noastră ca producători dar și pe instrumentele moderne de diagnoză și gradul ridicat de disponibilitate a pieselor de schimb.
Vă consiliem cu plăcere. Programați-vă o întâlnire!