Proiect pilot în Norvegia pentru servicii post-vânzare neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2
Mai puțini kilometri parcurși datorită planificării dinamice a traseului
Un proiect hidroenergetic sustenabil compensează emisiile inevitabile
Ca parte a unui proiect pilot în Norvegia, Jungheinrich a început să facă din serviciile sale post-vânzare un serviciu neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2. Obiectivul este de a economisi până la 60% din emisiile generate de serviciile post-vânzare pe termen mediu, aducând astfel o contribuție importantă la creșterea protecției climei și la conservarea resurselor în domeniul intralogisticii. Emisiile rămase sunt compensate prin măsuri compensatorii.
Pe baza amprentei de carbon a serviciilor post-vânzare norvegiene pentru anul 2020, Jungheinrich a elaborat un catalog de măsuri pentru reducerea emisiilor de CO2 împreună cu partenerul său de proiect Fokus Zukunft. Printre acestea se numără planificarea dinamică a traseelor pe baza unui software inteligent, care optimizează deplasările zilnice ale mașinilor de service repartizate în Norvegia. Sistemul reușește să răspundă la toate evenimentele din timpul zilei și ajustează permanent programările pentru a se asigura că solicitările sunt trimise întotdeauna celor mai potriviți angajați din apropierea locației. Numai în zona metropolitană Oslo, acest lucru permite economisirea a aproximativ 2.800 de kilometri parcurși anual de fiecare mașină și, prin urmare, a emisiilor într-o măsură considerabilă.
În cadrul unui curs special de pregătire a conducătorilor auto, toți tehnicienii de service au fost, de asemenea, instruiți să conducă într-un mod deosebit de ecologic. Rezultatul este o economie de până la 15 procente de combustibil și de timp de conducere pentru fiecare mașină. În același timp, Jungheinrich își transformă treptat flota de service din Norvegia în autovehicule de service complet electrice și lucrează în mod constant la optimizarea greutății acestora.
Compania compensează emisiile inevitabile prin participarea la un proiect hidroenergetic sustenabil. Odată cu dezvoltarea continuă și implementarea progresivă a măsurilor de reducere, ponderea emisiilor inevitabile anterior ar trebui, de asemenea, să continue să scadă. În urma proiectului pilot din Norvegia, echipele de service din Țările de Jos și din Regatul Unit vor fi supuse conversiei la servicii de asistență clienți neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2. Proiectul pilot de servicii post-vânzare durabile subliniază angajamentul Jungheinrich în lupta împotriva schimbărilor climatice și reprezintă o etapă importantă în atingerea obiectivului Grupului de a atinge neutralitatea climatică.
La nivel mondial, un număr total de peste 5.700 de tehnicieni de service post-vânzare Jungheinrich sunt repartizați în 40 de țări pentru a asigura service-ul pentru utilajele de transport, sistemele logistice și echipamentele de depozitare Jungheinrich. Rețeaua extinsă de service asigură asistență directă la fața locului pentru clienții Jungheinrich și constituie astfel baza pentru o viteză maximă de reacție în cazul unor defecțiuni ale echipamentelor, cu scopul de a minimiza timpii de inactivitate. În acest fel, serviciul post-vânzare contribuie în mod semnificativ la satisfacția clienților și la calitatea Jungheinrich: Pe lângă serviciile legate de produsele și soluțiile Jungheinrich, acesta oferă și alte servicii, cum ar fi prevenirea accidentelor și gestionarea energiei. Jungheinrich dispune de un centru modern de piese de schimb în Kaltenkirchen pentru activitatea sa de servicii post-vânzare în continuă creștere. Acest centru de distribuție și multe alte locații din rețeaua internațională asigură aprovizionarea optimă cu piese de schimb pentru serviciul post-vânzare Jungheinrich din întreaga lume.